diumenge, 23 d’agost del 2009

Caracoles y Tortugas

Com deia fa una estona, és diumenge de nou... Ahir, feia calor, avui també en fa !!! Ahir no em vaig sentir capaç d'anar a fer la compra i aquest matí he vist que no quedaven ni tomàquets, ni iogurts, ni melò. I això s'havia de resoldre... si no la calor es faria encara més insuportable... Clar, totes les botigues tancades... M'he decidit a anar -per primer cop- a un d'aquests supermercats oberts diumenges i festius (així com a hores imprudents). Doncs, bé... Al costat de les caixes hi havia un pirulí amb llibres i m'ha fet gràcia la coincidència del cargols i les tortugues, juntets al pirulí i amb un missatge filosòfic: "Los caracoles no saben que son caracoles" i "La sabiduría de las tortugas - sin prisa pero sin pausa". Doncs sí, això mateix... Això dels cargols m'ha arribat! Les tortugues, com que des de la primària em sé de memòria la faula de la liebre i la tortuga no m'ha impressionat tant... I ara que hi penso, els animals apareixen molt sovint als títols dels llibres - vull dir novel·les, assajos...- o no? Res... consideracions intranscendents un diumenge d'agost i de mooooooooooolta calooooooooooooor !!!

"Los caracoles no saben que son caracoles" és de Núria Roca, Ed. Espasa i "La sabiduría de las tortugas" de José Luís Trechera i l'edició era la de butxaca books4pocket.

OK ? Fins aviat, Muriel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada