dijous, 17 de setembre del 2009

Upirologia

Après les égagropiles, l'upirologie... Ça m'étonne moins - une fois le livre feuilleté et donc le mystère levé !- de voir passer entre mes mains un traité d'upirologie qu'un traité sur les égagropiles mais quand même... Pour les égagropiles, je vous renvoie à mon petit article du 19 avril 2009 : Egagròpiles ??? et l'upirologie, ma foi, ça concerne les vampires, mais vous le saviez peut-être, moi non ! Voilà ! On a des fans des vampires parmi les usagers de la Bibli, qui dévorent bouquins, articles de magazines, DVDs... des fans des vampires ou... des vampires tout simplement (simplement... c'est vite dit !)

Després de les egagròpiles, la upirologia... Em sorprén potser menys veure que em passa per les mans un tractat d'upirologia -ara que he fullejat el llibre i sé de què va, és clar!- però igualment... Pel que fa a les egagròpiles, podeu llegir (re-llegir?) l'entrada que vaig publicar el dia 19 d'abril d'enguany : Egagròpiles ??? i en quant a la upirologia, doncs, es tracta dels vampirs, jo, en tot cas, no n'estava assabentada! Ni més ni menys ! tenim uns quants aficionats a la upirologia a les Biblios que devoren llibres, articles de revistes, DVDs sobre el tema... aficionats o vampirs, chi lo sa ? !!! brrrrr

Tractat de UPIROLOGIA de Ángel Gordon (signatura 398.4 Gor ) a les Biblios !

Fins la propera ! à la prochaine ! Muriel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada