dimecres, 26 d’octubre del 2011

25 anys a Barcelona !

Penjo aquí a mode de post un tros de la carta oberta que he enviat als meus amics aquest matí. Aquest blog és per a mi com un diari i m'agrada la idea de fer-hi constar aquest escrit :

Avui, dia 26 d’octubre, faig 25 anys a Barcelona, just avui ! Era un diumenge a les 6 del matí: em deixava un autocar de línia carrer Pau Claris cantonada Aragó, final de trajecte... La ciutat acabava de ser elegida propera ciutat olímpica, una ciutat llavors totalment desconeguda per a mi i, a aquelles hores, del tot adormida !
Venia amb una motxilla, una maleta plena de llibres i una beca d'un any a la Universitat Autònoma. M'impressiona que hagin passat tots aquests anys, també és cert que han sigut moltes, moltíssimes coses !

Avui tinc una filla que estudia a l'Autònoma i jo ja he deixat les universitats i estic al món de les biblioteques. El sol més gran: la meva filla ! i amb ella els amics, amigues, companys i companyes de feina amb qui he fet el meu recorregut ! També he guanyat una llengua nova i un mar que ara sento meus, un botí genial !

Avui és un gran dia: m'he posat guapa i com a penjoll, tota la felicitat que m'han brindat aquests 25 anys !

Fins molt aviat ! Muriel
.

1 comentari:

  1. Com et recordes d'aquell dia! Et podría dir que encara que no soc extranera, també el dia 10 de març de 1970, va esser per a mi y la meva petita familia d'aleshores, un dia molt important, perque es va produir un gran canvi en les nostres vides. I com el tinc tan present cada dia 10 de març, ho festejem.

    Aquest any de 2011, ja n'ha fet 41,i sembla que fòs ahir. Una salutació ben afectuosa. MONTSE.


    P. D. SI VOLS CARABASSES, PER FER CABELL D'ANGEL,O DE LES DE SEMPRE PER COURE Y MENJAR COM A VERDURA, NOMÉS TENS QUE VENIR-LES A BUSCAR, QUAND VULGUIS.

    ResponElimina