diumenge, 1 de setembre del 2013

Septembre, Setembre... again !

Et voilà, le beau mois de Septembre est revenu... je suis bien incapable de savoir si ça passe vite ou non... mais ça passe... C'est un mois de Septembre très spécial dans ma vie, ma fille en Inde, son anniversaire au pied de l'Himalaya et entourée d'enfants auprès desquels elle est partie travailler, moi dans de gros travaux, ça sera très très bien, des amies qui font signe de partout... Tout a bien commencé: Summertime (Gershwin, Porgy and Bess) ce matin à Catalunya Música (c'est fou cette musique, ce refrain, dans ma vie: que du bon !) et en tournant les pages de mon calendrier, une photo de Brassaï... En fin d'après-midi une coupe de cava improvisée avec les copines d'ici de toujours et ce soir, une grosse fatigue physique et un bonheur dans la tête, prémonitoires d'une bonne nuit de sommeil: qui dit mieux ?
À la vie, à la vôtre, à la nôtre !!!

Setembre ha tornat, el "meu" mes... no sé si el temps passa de pressa o no... Passa ! Un mes de setembre molt especial a la meva vida amb la meva filla a l'Índia, el seu aniversari al peu de l'Himalaia i acompanyada dels nens amb qui està allà treballant, obres majors a casa, per bé, molt, senyals d'amigues d'arreu al llarg del dia... És un dia que ha començat molt i molt bé: Summertime (Gershwin, Porgy and Bess) a Catalunya Música (una peça que em persegueix i per bé des de fa mooolt de temps) i, al girar la pàgina del calendari, una foto de Brassaï ! Al vespre, una copa de cava improvitzada amb amigues d'aquí i de sobte, aquesta nit, una fatiga física enorme i una felicitat al cor, premonitòries, les dues, d'una bona nit d'una son reparadora. Es pot demanar més ? 
Per la vida ! La vostra ! La nostra ! Salut !

Summertime, by Peter Vamos: http://youtu.be/HqI92UOUjcI (YouTube)

Feliç Setembre, Heureux septembre à vous ! Muriel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada