dijous, 28 d’agost del 2014

Vache paisible... vaca tranquil·la... biblio... Berguedà

Estic a la biblio "processant" les revistes del mes de setembre que han anat arribant... i com és el moment de fer una petita pausa, en lloc de "te", la faré "carabistouilles", perquè tinc a les mans el Descobrir Catalunya i sento un desig boig de ser la vaca de la foto !  

Matin à la bibli... J'ai attaqué la pile des nºs de septembre des magazines auxquels nous sommes abonnés.  Au lieu de faire une petite pause thé, je la fais "carabistouilles" parce que là, j'ai Descobrir Catalunya sous les yeux et, tout à coup, fort, très fort, une énorme envie d'être la vache sur la photo !

Portada Descobrir Catalunya- set. 2014
Sempre dic que, segurament, de no haver nascut humana, hauria nascut vaca... vaja crec... un altre dia pensaré per què... una vaca-que-llegeix, per això !  El cas és que ara mateix necessito temps per rumiar en pau, tranquil·litat, aire pur i paisatges bonics... HORITZÓ !

J'ai toujours pensé que si je n'étais pas née humaine, je serais sûrement née vache... peut-être... un de ces jours, je me demanderais pourquoi... enfin, une vache-qui-lit, quand même ! En tout cas, là, j'ai besoin de temps pour ruminer en paix, de tranquillité, d'air pur, de jolis paysages... D'HORIZON !

No m'entretinc, que m'esperen més revistes..
Bon, je file, c'était sur un coup de tête...

À +, Muriel (bises à Cathy !)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada